Biblioteca i videoteca

Horari estiu i noves i millors condicions d’ús del servei

dijous 9 de juliol de 2020

Aquest estiu podeu visitar la biblioteca i la videoteca els següents dies i en aquest horari.

Fins 14 d’agost: horari habitual

Del 17 al 31 d’agost: tancat

De l’1 al 13 de setembre: obert els dimarts i dijous de 10 a 13h (dies 1, 3, 8 i 10)

Horari habitual a partir del 15 de setembre

Podreu realitzar un préstec extraordinari a partir del 28 de juliol: 10 DVD’s, 10 llibres i 10 CD’s

**El Pla de represa de l'activitat permet que l'activitat de la biblioteca sigui cada vegada més normalitzada. A partir d'ara el funcionament serà el següent:

- S'ofereixen tots els serveis habituals amb les condicions de seguretat bàsica: mascareta, higiene de mans en entrar i distància de seguretat

- No hi ha limitacions de capacitat màxima més enllà de continuar mantenint la distància de seguretat

- Es permet l'accés lliure a la col·lecció, és a dir, les persones poden consultar directament el fons.

- Es redueix el temps de quarantena dels documents dels catorze dies obligatoris fins ara a 48 hores.

-Es manté el préstec extraordinari de 6 DVD's i 6 llibres durant quinze dies, que a partir del 28 de juliol serà de 10 DVD's i 10 llibres durant un mes

-Es manté la recomanació de fer reserves per telèfon (972 412 777) o correu electrònic (biblioteca@museudelcinema.cat) i recollir el material a la recepció del museu prèvia confirmació per part del personal de la biblioteca.