Biblioteca i videoteca

Condicions d’ús del servei

dijous 9 de juliol de 2020

**El Pla de represa de l'activitat permet que l'activitat de la biblioteca sigui cada vegada més normalitzada. A partir d'ara el funcionament serà el següent:

- S'ofereixen tots els serveis habituals amb les condicions de seguretat bàsica: mascareta, higiene de mans en entrar i distància de seguretat

- No hi ha limitacions de capacitat màxima més enllà de continuar mantenint la distància de seguretat

- Es permet l'accés lliure a la col·lecció, és a dir, les persones poden consultar directament el fons.

- Es redueix el temps de quarantena dels documents dels catorze dies obligatoris fins ara a 48 hores.

-Es manté el préstec extraordinari de 6 DVD's i 6 llibres durant quinze dies.

-Es manté la recomanació de fer reserves per telèfon (972 412 777) o correu electrònic (biblioteca@museudelcinema.cat) i recollir el material a la recepció del museu prèvia confirmació per part del personal de la biblioteca.