El Museu del Cinema tancat per prevenció contra l’expansió del brot de COVID-19

L’Ajuntament de Girona ha ordenat el tancament, entre altres equipaments, dels museus de titularitat municipal, seguint les directrius de la Generalitat de Catalunya.

divendres 13 de març de 2020

L’Ajuntament de Girona, seguint les instruccions de la Generalitat de Catalunya per a la prevenció contra l’expansió del brot del coronavirus (COVID-19) i reduir el risc de contagi, ha decidit tancar, entre altres equipaments públics, els museus de titularitat municipal, entre ells el Museu del Cinema. Per tant, queda suspesa tota l’activitat pública i presencial del Museu del Cinema (exposició permanent i temporal, activitats, servei educatiu i biblioteca).

L’objectiu és minimitzar tota l’activitat pública, limitant d’aquesta manera el moviment de persones i, per tant, reduir el risc de contagi de coronavirus.

Per a qualsevol consulta o informació, podeu contactar amb el Museu del Cinema a través del correu electrònic (info@museudelcinema.cat) o del telèfon 972 412 777. El Museu del Cinema informarà de les novetats que pugui haver-hi respecte d’aquest tancament a través del seu web i de les seves xarxes socials.