S'ajornen totes les activitats del Museu del Cinema fins a finals de març

Seguint les directrius de la Generalitat de Catalunya, s'han ajornat les activitats previstes entre els dies 12 i 26 de març.

dijous 12 de març de 2020

L’Ajuntament de Girona, seguint les instruccions de la Generalitat de Catalunya per a la prevenció del coronavirus (COVID-19) i reduir el risc de contagi, ha decidit suspendre o ajornar la programació de classes, cursos i activitats previstes en espais tancats municipals entre els dies 12 i 26 de març.

Per aquest motiu des del Museu del Cinema queda ajornada la sessió de cinefòrum "Parlem de Cinema?" dedicada a la pel·lícula Toro Salvatge, la projecció comentada "Cinc seqüències per explicar una obra mestra" on el jurista Joan Queralt havia de comentar Il gattopardo, la sessió de la Mostra de Cinema d'Autor "Invisibles" dedicada a Fausto d'Alexander Sokurov i també la presentació de curtmetratge Eden.

Totes aquestes activitats queden ajornades i es buscaran noves dates per tal que es pugui portar a terme amb normalitat.

L'exposició permanent del Mudeu del Cinema i l'exposició temporal Ooooh! Francesc Dalmau i l'art de les il·lusions òptiques (1839-1878) segueixen obertes al públic.

Si voleu tenir més informació podeu consultar l'agenda web del Museu del Cinema l'agenda web del Museu del Cinema o el web Girona Cultura