El Museu del Cinema rep una subvenciķ de la Diputaciķ de Girona per a equipament relacionat amb les noves tecnologies

El Museu del Cinema ha invertit aquest import en l'adquisiciķ d'un escānner d'alta resoluciķ A3 per a la documentaciķ del material fotogrāfic i grāfic.

dimarts 13 de setembre de 2022

La Diputaciķ de Girona ha concedit una subvenciķ de 1.363,63 € al Museu del Cinema, en el marc de la convocatōria de subvencions a museus i colˇleccions de les comarques de Girona per a dotar-se d'equipaments relacionats amb les noves tecnologies (2022).

El Museu del Cinema ha invertit aquest import en l'adquisiciķ d’un escānner d’alta resoluciķ mida A3, model EPSON WF DS-50000N A3, amb destinaciķ a la sala de reserva del Museu del Cinema. Aquest escāner servirā per a la documentaciķ de colˇleccions de material grāfic i fotogrāfic del Museu del Cinema, amb l’objectiu de capturar una imatge de cada un d’aquests elements, per tal de vincular-la a la fitxa corresponent dins la base de dades de l’inventari de les col.leccions del Museu del Cinema. Aquest escānner també servirā per a obtenir imatges amb alta resoluciķ d’aquests elements grāfics i fotogrāfics, per la seva publicaciķ o difusiķ, si escau.

Actualment, el Museu del Cinema conserva un fons qualitativa i quantitativament important de fotografies i elements grāfics diversos vinculats al cinema i al precinema, que en total sumen més de 35.000 unitats.

Més informaciķ:

Serveis | Enllaįos