Els Museus de Girona ofereixen entrada gratu´ta els diumenges mentre duri el confinament perimetral

L’objectiu d’aquesta iniciativa Ús contribuir a l’activitat cultural i afavorir-ne el gaudi per part de la ciutadania

dilluns 9 de novembre de 2020

L’Ajuntament de Girona oferirÓ entrada gratu´ta al Museu del Cinema, al Museu d’Hist˛ria de Girona i al Museu d’Hist˛ria dels Jueus tots els diumenges mentre estigui actiu el confinament perimetral. D’aquesta forma, es pretÚn contribuir a l’activitat cultural i afavorir-ne el gaudi per part de la ciutadania.

Per tal de garantir una visita segura per a tothom, els museus compliran totes les mesures sanitÓries establertes al Procicat: mascareta obligat˛ria, gel hidroalcoh˛lic a l’entrada i sortida de l’equipament, distÓncia de seguretat de 2 m i aforament restringit al 33%.

“Amb aquesta acciˇ, es vol posicionar els museus com a indrets de cultura necessaris i ˙tils per a la societat, i presentar-los com a espais segurs, els ˙nics de l’Ómbit cultural que romanen oberts, i que compleixen amb totes les mesures sanitÓries i de seguretat prescrites”, ha afirmat el vicealcalde i regidor de Cultura de l’Ajuntament de Girona, Joaquim Ayats. “Oferim els museus com a llocs de recÚs cultural per a totes les persones que vulguin apropar-se al patrimoni ciutadÓ, Amb aquesta acciˇ, tota la ciutadania, en aquests moments de dificultats compartides, es podrÓ apropar i gaudir de manera gratu´ta dels diferents relats i colĚleccions que estableixen els museus al voltant de la hist˛ria i cultura de Girona” ha afegit.

AixÝ doncs, a partir d’aquest diumenge 8 de novembre, i fins que acabi el confinament perimetral, la ciutadania de Girona podrÓ accedir gratu´tament al Museu del Cinema, al Museu d’Hist˛ria de Girona i al Museu d’Hist˛ria dels Jueus.

Podeu consultar els horaris d’obertura i les condicions de seguretat als webs de cadascun dels equipaments: www.museudelcinema.cat, www.girona.cat/museuhistoria i https://www.girona.cat/call

MÚs informaciˇ:

Serveis | Enllašos

AvÝs legal

NotÝcies

© 2020 Fundaciˇ Museu del Cinema - ColĚlecciˇ TomÓs Mallol | C. SŔquia, 1, 17001 Girona | Tel. 972 412 777 | Contacte