El Museu del Cinema segueix obert al públic, però cancel·la les activitats

D'acord amb el decret de la Generalitat publicat el 30/10/20 de mesures sanitàries en matèria de salut pública per a la contenció de la COVID-19, el Museu del Cinema es mantindrà obert al públic, però cancel·la totes les activitats.

divendres 30 d'octubre de 2020

D'acord amb el decret de la Generalitat publicat el 30/10/20 de mesures sanitàries en matèria de salut pública per a la contenció de la COVID-19, el Museu del Cinema ha pres les següents decisions:

- L'exposició permanent i temporal del Museu del Cinema es manté oberta al públic en el seu horari habitual, però reduint el seu aforament al 33%.

- Es cancel·len totes les activitats culturals programades en els propers 15 dies en el Museu del Cinema.

- La biblioteca de l'Institut d'Estudis estarà oberta en l'horari habitual només per al servei de préstec.

Aquestes mesures es mantindran mentre estigui vigent el decret de referència.

El Museu del Cinema seguirà adoptant totes les mesures sanitàries per a la contenció del virus que ha vingut aplicant des de la seva reobertura, per tal que la visita al Museu segueixi essent segura i confortable per a tots els usuaris i visitants.