Mesures de prevenció de la Covid-19 en les activitats del Museu del Cinema

Inscriviu-vos prèviament a les activitats i seguiu les indicacions. Per una cultura segura.

dijous 24 de setembre de 2020

Hem adoptat un seguit de mesures per garantir la seguretat de tothom i el correcte funcionament del nostre programa d’activitats

* Totes les activitats tindran una assistència màxima de 24 persones per tal de garantir la distància de seguretat interpersonal entre totes les persones assistents.

*L’assignació es farà per reserva prèvia a través dels formularis habilitats a l’apartat de l’agenda del nostre lloc web (www.museudelcinema.cat) o per telèfon al 972 412 777.

*Serà obligatori l'ús de mascareta durant tota la projecció i la higiene de mans amb gel hidroalcohòlic abans d’entrar i al sortir de la sala.

*Es prendrà la temperatura en el moment abans d’entrar a l’activitat. No es permetrà l’entrada a les persones que tinguin una temperatura superior als 37.5 graus.