L'Institut d'Estudis del Museu del Cinema obre de nou i reinicia el servei de préstec de llibres i DVD's.

El dijous dia 4 de juny, l'Institut d'Estudis del Museu del Cinema reobrirà al públic havent adaptat els espais i serveis a les mesures de seguretat i prevenció vigents. L'horari serà l'habitual però hi haurà algunes mesures per tal de que el préstec de llibres i DVD's es faci amb totes les garanties sanitàries.

dimarts 2 de juny de 2020

Horari obertura serà l’habitual: dimarts, dijous i dissabte de 10 a 13h i dimecres i divendres de 15 a 18h.

L’aforament serà reduït a un màxim de 2 usuaris de consulta a la sala i 2 al servei de préstec. Es recomana cita prèvia per a la consulta a la sala.

El material que es desitgi consultar serà demanat al personal d’atenció al públic. L’usuari no tindrà accés a manipular els llibres i DVDs dels prestatges, ni al reproductor de DVDs d’ús públic.

Préstec: Es recomana als usuaris sol·licitar via correu electrònic (biblioteca@museudelcinema.cat) o telèfon (972 412 777 en l’horari d’obertura) els llibres i DVDs que desitgen obtenir en préstec. El sol·licitant rebrà un missatge de confirmació de la reserva on s’indicarà a partir de quan es podrà recollir el material a la recepció del museu durant l’horari d’obertura d’aquest, on també es podrà retornar.

Préstec extraordinari: Fins a nou avís es podran obtenir en préstec 6 DVDs, 6 llibres i 6 CDs durant 15 dies.

La consulta del catàleg de la biblioteca i videoteca es pot fer a través del cercador del web

Cal tenir en compte que tots els documents que es retornin per part dels usuaris o hagin estat consultats dins de la biblioteca restaran en quarantena per minimitzar el possible risc de contagi.