Mesures higiènico-sanitàries pels usuaris i visitants del Museu del Cinema

Consulteu aquestes mesures pensades amb l’objectiu de fer del Museu del Cinema un espai sanitàriament segur:

dimarts 2 de juny de 2020

Visita a l’exposició permanent i l'exposició temporal:

AFORAMENT REDUÏT: a la meitat de l’aforament total del Museu

MASCARETA: obligatòria mentre duri la visita.

RENTAR-SE LES MANS: amb gel hidroalcohòlic a l’entrar al Museu i sempre després de tocar o accionar una porta, botonera de l’ascensor, elements interactius de l'exposició o altre element tàctil. Hi haurà dispensadors de gel hidroalcohòlic al llarg del recorregut de l’exposició.

MANTENIR LA DISTÀNCIA DE SEGURETAT: de 1,5 - 2 metres amb tercers als llarg de tot el recorregut. Eviteu formar grups.

ASCENSOR: només s’utilitzarà per a pujar als pisos superiors. Per a baixar, només en casos justificats de mobilitat reduïda.

ESCALES: únicament per a baixar.

CIRCUIT DE LA VISITA: Circuït recomanat d’una sola direcció.

AUDIOGUIA: Podeu descarregar-vos al vostre smartphone, l’app Visitmuseum on trobareu l’audioguia de l’exposició permanent en 4 idiomes.

NO TOQUEU LES VITRINES

PAGUEU AMB TARGETA DE CRÈDIT: l’entrada al Museu o les vostres compres a la botiga del Museu.

GUARDA-ROBA FORA DE SERVEI: com a mesura de seguretat.

PER A VISITES DE GRUPS: Consulteu a 972 412 777 o a info@museudelcinema.cat

EN CAS DE DUBTE: pregunteu al personal d’atenció al públic.

*Aquestes mesures s’aniran modificant en funció del que disposin les autoritats sanitàries.