Estrelles en venda!

Hollywood a la publicitat americana (1930-1970)

Fins que acabi el confinament – Museu del Cinema

El cinema i la publicitat es van trobar a la fi del segle XIX i, des d'aquell moment, no han deixat de fer confluir els seus interessos comuns. La majoria de les pel·lícules oferien la imatge d'una vida millor i tot el que l'espectador observava des de la seva butaca es convertia en un objectiu per assolir a través del consum. La publicitat es va convertir en el guia que indicava als espectadors què havien de comprar per viure com ho feien els seus ídols.

Convençuts que aquesta relació era bona per a ambdues indústries, el cinema i la publicitat van convertir les estrelles en les protagonistes dels anuncis. Hollywood havia inventat l’star system per tenir una eina publicitària potent per anunciar les pel·lícules. Per què no utilitzar-lo també per anunciar la resta dels signes de l'era contemporània?

Cada dia a través de les nostres xarxes socials, podreu veure un seguit d’anuncis televisius que van aparèixer a les televisions nordamericanes entre els anys 1930 i 1970. Veureu a actors i actrius anunciant tot tipus de productes. Tots ells conformen un bon retrat de la societat i la publicitat americana del segon terç del segle XX.

Els podeu veure a les nostres xarxes socials: Youtube Facebook, Twitter i Instagram

Segueix-nos a:

YouTube

Instagram

Més informació:

Contacte / subscripcions

Serveis | Enllaços

Avís legal

Perfil del contractant

Premsa:

Notícies

Material de premsa

Identitat corporativa

TripAdvisor
Ajuntament de Girona
© 2020 Fundació Museu del Cinema - Col·lecció Tomàs Mallol | C. Sèquia, 1, 17001 Girona | Tel. 972 412 777 | Contacte