Català Español English Français
Activitats

La Strada

Àngel Quintana, Jordi Aspa Tricas i Bet Miralta Clusellas disseccionen La Strada de Federico Fellini.

Anatomia d'una pel·lícula
Àmbits:Arts escèniques / Audiovisuals
Tipus:Curs
Dates:
Dissabte 21/02/26, 10.30 h

Lloc:Museu del Cinema
Preu:15 € Jubilats, estudiants, aturats i Girona Cultura: 13 € Amics i amigues del Museu del Cinema: 10 €
Idioma:CAT
Club:13 €

En les sessions d'aquest cicle disseccionarem i separarem les parts d'un film per descobrir-ne de manera aprofundida l'estructura. Parlarem dels factors tècnics, del muntatge, dels trets argumentals, dels personatges, de les interpretacions, d'estils, temporalitat, de la fotografia, de l'estètica i de la posició de l'espectador davant del film. Una anàlisi subtil fet per crítics i professors de cinema. Tres hores en les quals us podreu immergir en algunes de les millors obres de la història del cinema.

En aquesta sessió el crític de cinema Àngel Quintana i Jordi Aspa Tricas i Bet Miralta Clusellas de la Companyia Escarlata Circus ens disseccionen:

La Strada de Federico Fellini (Itàlia, 1954) 95 minuts VOSE

Quan mor el pare de Gelsomina, la seva pròpia mare la ven a un artista ambulant, Zampanó. Tot i el caràcter violent i agressiu d'aquest, la noia se sent atreta per aquest estil de vida a la strada (carrer, en italià), sobretot quan el seu amo la inclou com a part del seu espectacle.

Horari: De 10.30 a 13.30h. Professorat: Àngel Quintana (crític de cinema i professor) i Jordi Aspa Tricas i Bet Miralta Clusellas membres de la Companyia Escarlata Circus. Preu general: 15€. Jubilats, estudiants, aturats i Girona Cultura: 13€. Amics i amigues del Museu del Cinema: 10€