català | español | english | français *
Grans obres del cinema sotmeses a debat
Dijous 20 d'abril - 19 h – Museu del Cinema
Parlem de Cinema? és un cinefòrum organitzat pel Museu del Cinema. Consta de 10 sessions anuals i repassa la història del cinema a través de directors que han marcat una època i que han estat influents per a les generacions posteriors.
Aquest mes projectem: Conte de printemps (Conte de primavera) d’Eric Rohmer (França, 1990), 112 minuts, VOSE
A una jove graduada en filosofia la conviden a passar un cap de setmana al camp amb una amiga, que també porta el seu pare i la seva jove amant. Les circumstàncies fan que la noia i el pare de la seva amiga es quedin sols.
Inscripció prèvia: obligatòria. Entrada: lliure. Presenta la pel·lícula: Jordi Dorca (programador del Museu del Cinema). Ho organitza: Museu del Cinema