català | español | english | français *
Grans obres del cinema sotmeses a debat
Dijous 9 de febrer de 2023 – Museu del Cinema
Parlem de Cinema? és un cinefòrum organitzat pel Museu del Cinema. Consta de 10 sessions anuals i repassa la història del cinema a través de directors que han marcat una època i que han estat influents per a les generacions posteriors.
Aquest mes projectem: Butch Cassidy and the Sundance Kid (Dos hombres y un destino) de George Roy Hill (Estats Units, 1969), 112 minuts, VOSE
Un grup de joves pistolers es dedica a assaltar els bancs de l'estat de Wyoming i el tren correu de la Union Pacífic. El cap de la banda és el carismàtic Butch Cassidy, i Sundance Kid n'és l'inseparable company. Un dia, després d'un atracament, el grup es dissol. És llavors quan Butch, Sundance i una jove mestra de Denver formen un trio de romàntics empedreïts que, fugint de la llei, arriben fins a Bolívia.
Inscripció prèvia: obligatòria. Entrada: lliure. Presenta la pel·lícula: Jordi Dorca (programador del Museu del Cinema). Ho organitza: Museu del Cinema