
| Àmbit: | Audiovisuals |
| Tipus: | Projecció |
| Dates: | Acte ja realitzat |
| Lloc: | Museu del Cinema |
| Preu: | Gratuït |

El primer dijous de cada mes us oferim l’estrena d’una pel·lícula documental. Mirades úniques a la realitat premiades als millors festivals i en versió original subtitulada al català.
Aquest mes projectem: Cachada de Marlén Viñayo (el Salvador, 2019). 82 minuts. VOSC
Cinc venedores ambulants del Salvador exposen les seves vides en un taller de teatre i reviuen els traumes de la violència masclista amb una generositat encoratjadora. Als assajos s’adonen que han educat els seus fills sense pair el dolor del passat. El cicle de violència és pervers, però la força del teatre és més poderosa.
Després de formar una petita companyia, accepten el repte de fer una obra interpretant-se a si mateixes per explicar les seves històries i experiències vitals. Al cap d’un temps, el grup La Cachada Teatro va sorprendre la cineasta Marlén Viñayo, que, meravellada per la valentia d’aquestes dones per afrontar el seu passat i secrets més profunds, va decidir enregistrar com les arts escèniques han canviat les seves vides.
Entrada: lliure, capacitat limitada. L'assignació de places es farà per estricte ordre d'arribada. Ho organitza: Paral·lel 40 i Museu del Cinema