
| Àmbit: | Audiovisuals |
| Tipus: | Conferència |
| Dates: | Acte ja realitzat |
| Lloc: | Museu del Cinema |
| Preu: | Gratuït |

"Cinc seqüències per explicar una obra mestra" és el punt de partida d'aquesta sèrie de projeccions comentades. Els ponents trien una pel·lícula que consideren especial i escullen cinc moments del film. Aquests fragments es projecten i s'analitzen durant la sessió.
El cicle, entre el cinefòrum i la conferència, és una oportunitat d'aprofundir en títols clau de la història del cinema i analitzar-los amb la calma i el detall que es mereixen.
En aquesta sessió l’escriptor Màrius Serra ens analitza en cinc seqüències: Zelig de Woody Allen (Estats Units, 1983).
Fals documental sobre Leonard Zelig, l'"home camaleó" que va sorprendre la societat nord-americana de l''era del jazz'. La seva història arrenca el dia que menteix en afirmar que ha llegit Moby Dick, només per no sentir-se exclòs. Des de llavors, la seva necessitat de ser acceptat el porta a transformar-se físicament a les persones que l'envolten, convertint-se així en un fenomen mediàtic, en una celebritat sense essència. Testimoni d'alguns dels esdeveniments més importants dels anys trenta, encaixa a la perfecció a tot arreu perquè assumeix les característiques tant físiques com psíquiques de les persones amb qui està per caure'ls bé.
Entrada: lliure, capacitat limitada. L'assignació de places es farà per estricte ordre d'arribada. Ho organitza: Museu del Cinema