Català Español English Français
El Museu Actualitat

El Museu del Cinema torna a obrir les seves portes el dijous dia 4 de juny

dimarts 2 de juny de 2020

El Museu del Cinema tornarà a obrir perquè podeu tornar a gaudir amb nosaltres del cinema i del cinema abans del cinema. Us hi esperem en el nostre horari habitual i amb totes les mesures que calen per a una visita segura. L'entrada serà gratuïta del quatre al divuit de juny.

El dijous dia 4 de juny tornarem a obrir perquè podeu tornar a gaudir de la nostra exposició permanent, la seva exposició temporal "Ooooh! Francesc Dalmau i l'art de les il·lusions òptiques" i l’espai d’homenatge a Martin Scorsese que es troba al vestíbul del Museu. La nostra botiga també estarà oberta per a tothom. Garantirem totes les mesures de seguretat i higiene per a una visita segura. Consulteu les mesures de seguretat en aquest enllaç. L'entrada a la visita a l’exposició permanent serà gratuïta del quatre al 18 de juny.

Tothom qui ens visiti podrà gaudir d'un recorregut per les diferents tecnologies i espectacles que formen part de la història de la nostra cultura audiovisual, que van des de les ombres xineses, a les llanternes màgiques, a les vistes òptiques, al kinetoscopi, fins al cinematògraf dels germans Lumière, entre molts d'altres. Durant el recorregut per l'exposició es podrà conèixer la tècnica de la representació de la realitat en imatges. Una visita recomanada per a tots els públics que us permetrà gaudir dels ginys que van deixar bocabadats els vostres rebesavis, veure com eren les primeres projeccions de cinema i deixar-vos fascinar pels espectacles d'imatges en moviment que han fet somniar els espectadors de totes les èpoques.

L'exposició temporal "Ooooh! Francesc Dalmau i l'art de les il·lusions òptiques"(1839-1878), sobre el gabinet òptic que va ser porta d'entrada dels grans avenços tecnològics de l'època, també estarà oberta perquè tothom la pugui visitar.

Obrirem en el nostre habitual: de dimarts a dissabte de deu del matí a sis de la tarda i els diumenges de 10 del matí a dues del migdia. Per a més informació del Museu i de les activitats programades pels pròxims mesos, podeu consultar el nostre web: www.museudelcinema.cat

Seguiu-nos a les nostres xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram

• El Museu del Cinema torna a obrir les seves portes el dijous dia 4 de juny